oydemir Orjinal Mesajı Yazan: David_Beckham ohooo bu konuları hiç açma say say bitmez.. ozaman bu gollerimizi paylaşsak olmazmi?
sezerbaris Arkadaşlar Alex le üç köşe vuruşundan biri gol oluyor " kornerlerin sağ köşeden kullanılması durumunda "
HellscreaM curling ozelliği iyi olan oyuncular atabiliyor beckham, recoba, totti gib oyuncular atabiliyor..
Flexy Sol ayaklı bi adamla orta açtım,kalecinin üstüne geldi ve gol oldu.Bu işlerde kalecinin performansıda önemli zaten pes4'de kaleciler baya bi kötü,muhakkak atarsınız biraz uğraşırsanız.
by_samet Orjinal Mesajı Yazan: Flexy Sol ayaklı bi adamla orta açtım,kalecinin üstüne geldi ve gol oldu.Bu işlerde kalecinin performansıda önemli zaten pes4'de kaleciler baya bi kötü,muhakkak atarsınız biraz uğraşırsanız. bende de öle oldu bir vurdum ronaldinhoyla kalecinin içinden geçti
psykofener Kornerden gol atmak oldukça kolay. Ben bikere faner galatasaray maçı yapıyordum o maçta ALEX le 2 tane kornerden gol attım!!!!!!!!
osmanaga Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Arkadaşlar ben bi tane Ümit ÖZAT ile atttim:) :) Ben de attim biraz zor oluyor ama 100 de 1 oyle yani
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: osmanaga :) Ben de attim biraz zor oluyor ama 100 de 1 oyle yani Haklısın osmanaga:) %1 katılıyorum sana