Ben arkadaşın diğer konuda anlattığı gibi deamon tooll yapıp çalıştırdım ve yama da çalıştı.
Oyundan ilk izlenim olarak 6 lig seçtim ve kurulması sadece ve sadece 25sn sürdü bende. İnanamadım, bu yüzden ilk artısını aldı. Oyunun arabirimleri ve grafikleri çok iyi değil, default skin pek güzel değil, size black plastic i öneririm. Onun haricinde maça girmedim, oradan da izlenimlerimi yazacağım