Arkadaslar sizlere katiliyorum. Evet CM el degistirdi. FM gerçek CM ama genede insanin içinde bir seyler var hala CM'ye karsi. Simdi egri oturup dogru konusalim. Hangimiz denemek için bile olsa CM'yi yükleyip oynamayiz. Ben tam bir CM 03/04 hastasiyim. FM mükemmel ötesi ve çok detayli + Gerçekçi ama inanin bana CM 03/04 'ün verdigi tadi veremiyor hala. Hep bir numaraydi CM. Taaaa 94 ten beri oynarim. Hele dün gibi hatirlarim CM'nin hani o ilk 8 ligli versiyonunu. Deliler gibi oynardim. Ozamanlar tabi çocuktum ve bizimkiler bilgisayar basinda zaman geçirmemi istemezlerdiler. Bende yatardim gece onlar yattiktan sonra kalkar açar oynardim. Deliydi yani. CM3, CM4 mükemmel ötesiydi. FM o önceki CM serilerinden tabiki daha güzel. Ama ben genede CM5'i çalistirabilirsem adam gibi oynucam. Çünkü onda bazi farkliliklar var. Hep CM veya FM disinda baska Menajerlik oyunlari aradim. LMA, TCM, Player Manager hepsi takla bunlarin. Hiçbir tad vermedi. Yani kisaca CM adiyla dahi var olmaya çalissa yeter bence. Adi olsun yeter... ZATEN ADAMLARDA BUNU PAZARLAMAYACAKLARMI?????