abi ben 14 yasındayım boyum 1.67 falan iyi blok koyarım şimdiye kadar koydugum en iyi blok:
bizim arkadas(karsı takımdan) turnikeye gidiyordu bizim takımdan bir çocuk ona blok koymak için koşarken ben arkasından gelip zıpladım lebron james'in tomahawkı gibi topa geçirdim bloğu koydugum çocuk dengesini kaybederek yere dustu blok koymaya çalışan arkadas neye ugradıgını sasırdı çünkü cocuk onun ustune dusmustu herkes begendi tabi ben de havalandım