Beyler Çookk özür dilerim.
Son iki haftadır hiç foruma girmedim.
benim bir yaramaz kardeşim var.
Benden bir yaş küçük.
Tüm bu yazılar onun başının altından çıkma.
Mağlum okul zamanı yazılılardan sınavlardan başımı kaldıramıyorum..
Hepinize yeniden çoook özür diliyorum.
Eğer hala yaln olduğunu düşünüyorsanız bu sizin düşünceniz olarak kalsın
Oyuncu hayranları resimlerini yapmaya devam edeceğim..