ortansevin Orjinal Mesajı Yazan: _PaSCaL_NoUmA ya abi bide su beşiktaş umbro formalarada el atsanız daha yeni formalar tanıtılmadıki ::) o sözleşme imzalınırken giyilenler bu sezon kullanıcakları değil