Orjinal Mesajı Yazan: ©hampion
Şorttaki trkye logosu güzel değil birde nike işaretini beyaz yapıp kırmızı yere koysan birde o ortadaki şekil televizyon gibi gözüküyor 37 ekran:D oraya yuvarlark koysan şimdiki formalar gibi daha güzel olur di
Valla kızacaksın biraz fazla kusur buldum ama bence dediklerimle daha güzel olur :)
yok kizmadim, ama formayi yaparken ne düsündügümü bi anlatiym ;)..
Nike isareti orada olmali, cünki nike'in 05/06 sezonu icin yapilan design öyle.
hemde kirmizinin icinde olsydi fazla yenilik olmazdi. 2000 yilindaki formalarimiz da öyleydi. adidas farki haric. yani formayi yaparken belli bir konuyu takip ettim. Konu "Milli takimlar'da yeni sezonun designi'ni giyseydi"
ve o "television" :D orada ayni gögüsün üzerindeki design olmali idi benim konuma göre. o yüzden öyle birakacagim. ve yuvarlak olmamali cünki tam SiMDiKi formalar gibi olmamali.
yani bir tek sortun üzerindeki logoyu kusur olarak kabul edyiorum :D..
ama neden iyi olmamis? detay verebilirmisin?