hayır ben msni yolla annamında soledim:D
ok yolladım zaten
su gelir güldür güldür melodisi var :).. ama sarkı benim hosuma gitti (Lağyynn)
ewt su gelir güldür güldür melodisi yeni farkettim
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: