omardoğan snuduğun çözüm için teşekkür ederim ama benim dediğim öyle birşey değil.
oyuncuların güçleri kendi insiyatifime göre ayarlamak ve masterligte oynamak istiyorum hepsi bu.
ha ..aryrıca türkçe spiker üzerinde çalışıyorsunuz yanılmıyorsam,sonsuz destekçiniz ve başarılar diliyoruz.Bende üniversite öğrencisiyim ve sizin gibi uğraşıyorum bende ses kayıtlarıyla falan .%30 kadar olan kısmı bitirmiştim bende fakat oyun içinde çok farklı oluyor.o atmosferi tam yakalayamadım o yüzden sildim hepsini şimdi tekrar oyuncu isimlerinden başladım ama çok zaman isteyen bir iş ve mükemmele yakını yakalamadan ortaya çıkmıyım dedim.zaten pes 5 e kadar bitiremem herhalde tek kalıyorum zaten evde..
neyse siz devam edin çok güzel olacağına eminim :scn_onay:
oyuncu güçlerini değiştirebilseydik...............