Orjinal Mesajı Yazan: tas_baba
suat çagdaş kardeşim dediginin aynısını yaptım ama oyun açılmıyor önce açılıyordu bunu yaptıktan sonra açılmamaya başladı
en başta diskler okunuyor yazıları filan görünmüyor sonra
birtuşa basın yazan yer geliyor ekrana orada bir tuşa basıyorum lütfen bekleyin diyor ondan sonra masaüstüne geliyor
teşekkürlerimle tas_baba
ewet bu sorunun olması muhtemeldi zaten..sorun oyundaki bi hatadan kaynaklanıyo. her nedense Afs dosyalarını büyüttükten sonra oyun açılmamaya başlıyor..(defalarca afs dosyasını büyütmeme rağmen ben bu sorunu hiç yaşamadım , fakat bi çok kimsede olmuş..)Aşağıda anlattıgım olay sorununa çözüm olabilir...
-----> 3DAnalyze programını indir...
-----> Select'i tıkla ve PES4.exe dosyasını seç..
-----> Programda 3. resimde gösterilen kısımları işaretle ve Run'ı tıkla..
*Bu sorun bende hiç olmadıgından tam anlamıyla deneme şansım olmadı..eger sorun çözülürse beni bilgilendir..take it easy...
1.

2.

3.
