evet olumlu ya da olumsuz olabilir
elimden geldiğince yorumları türkçeleştirdim umarım işe yarar
1.başkaları öyle düşünmese de onun yeteneğinden kuşku duymuyorum
2.hertha berlin, manajerleri götz ile gurur duymalıdır.
3.götz e müthiş bir saygı besliyorum.
4.bence götz hertha da cok iyi işler yapıyor.
5.götz'ü öv(genel anlamda).
6.dostun götz ü öv(biraz daha gazlı).
7.götz'ün hayranı değilim(o da kim!!!).
8. onun için emin değilim(olumsuz).
9.herkes bilsin ki onu sevmiyorum.
su son 3 tanesini pek uygulamayın genelde oyuncuları negatif etkiler.