saviola 654 Kavga falan çıkartmadan bu konuyu konuşalaım bence beckham ve roberto carlos süüüüpppeeerr!!!!!sizce
GeNc_fb1907_23 aaadriono tabii ki o kadar duzgun vurmuyo ama fisek gibi gidiyo toplar adamı da seviyom zaten bana onunla frikik atmak daha kolay geliyo
nermesh Birde Nihat'ı deneyin bakıyım.Eğer frikik işini becerebiliyorsanız topu anca ağlarda görebilirsiniz...
Sheva24 bence beckham ama pes3 te mihajlovic vardı lazio da ama pes4 te bulamadım mihajlovicte iyi atardı
gostik Orjinal Mesajı Yazan: gsomer72 bence beckham ama pes3 te mihajlovic vardı lazio da ama pes4 te bulamadım mihajlovicte iyi atardı ınterde o adam..gercekten ıyı vuruyo..
asheus1985 Onu bunu bırakın tabiiiki Bay firikik'İ DENEYİN ŞAMPİYONLAR LİGİNDE HOOOOOİJDONK DENEYİN FARKI HİSSET'İN
netcix bence dünyanın en iyi frkik atan oyuncusu hooijdonk ama pes4'te alex ve del piero ile müthiş gollerim var
turgay540 ben bayern munih te sebastien deisler le cok deli goller atıyorum uzak yakın farketmiyor deneyin derim