cihanpgs Tabiki sizi bekliyoruz bende indiricektim ama burda en kralı varkene ne uğraşalım hem boşuna mı üye olduk arkadaşlarımada hep burayı tavsiye ediyorum....kolay gelsin kardeşlerim :elsalla:
fenerliapo Degerli kardesler, insallah en kisa zamanda TSL bitirip korsunuz. Stadlar, oyuncular, hakemler, taraftarlar da insallah gercekte oldugu gibi benzerler. Sizlere kolay gelsin ve sabirsizlikla bekliyoruz. Selamlar, AKIN :applause:
digimax peki spikere bi çare düşünüldümü? bu lig sanırım hollnda ligi üzerine yapılacak.spiker maçlarda haliyle hollanda takımlarının isimlerini sçylüyor bu düzelmezse bence çok kötü olur..
cihanpgs Bence,de eğer hollanda takımlarının isimlerini söylerse spiker saçma olur...bir de 3 içinde denilmişti süpriz bi patlamam mı yapıcak acaba TSL :) :hihi: