Sevgili Adminler ben 1,5 ay öncede sormuştum bu soruyu, yakında olucak dediniz bunun için uğraşılıyormu acaba? lütfen bi an önce yapılsa çok baba olur 4 büyüklerle oynamak,tan bıktım,herkesde bıktı zaten hem şampiyona katılıyoruz sıktı artık ama sizin en güzel şekilde ve en kısa zaman,da yapacağınız TSL,ini sabırsızlıkla bekliyoruz...neredeyse lig biticek we7 için çıkardığınız TSL, kısa zamanda olmuştu bu gereksiz türkçe ana menü ve başka şeylerin yerine TSL derim...EN KISA ZAMANDA BEKLİYORUZ, allah size kolaylık versin...ALLAHA EMANET OLUN... :elsalla: