ben de boyle ayakkkabı olsa ışarda giymeye utanırım,üsenirim ama LEBRON 2 daha güzel ve hoş görünüyo.
buarada arkadas gecen hafta tr den adidas T-MAC 4.5 aldı.225 milyon verdi 120$dediğinize göre arkadaş kazık yemiş ama Burası tr. kargo felan basıyo ücreti :D