ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: Rapt0r_15 yaşın 14 we 44 giyiyosun yuh :D bende geçen nike aldım 47,5 numara yani....
Garnett_ManiaC Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash bende geçen nike aldım 47,5 numara yani.... Yuh boyun ne kdr?Bnde 44 giyiyorum ama daha palet gibi değiller.47.5 palet gibi bişey olmalı :D
götveren Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash bende geçen nike aldım 47,5 numara yani.... baba sen yüzerken motor takmiş gibi sürat yaparsın walla...ayağını 2 kere vursaan offf :yikes: :cokkomik:
Rapt0r_15 şu and1 lar da çok güzelmişş uprisemid bu arada ben de 15 yaşındayım we 40 giyiyorum taib boyum kısa olduu için :icon_cry:
Rapt0r_15 http://www.pickyourshoes.com/collectible/nike_air_jordan_19_se_olympic.htm bu mu güzel sizce yoksa bu mu ? http://www.pickyourshoes.com/collectible/nike_air_jordan_19_se_blk_gold.htm siyah ya da beyaz diyebilirsiniz ikisinden birini ya da üstteki and1 ı almayı düşünüyorum tabi bir de answer8 war seçenekler arasında :D
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: Garnett_ManiaC Yuh boyun ne kdr?Bnde 44 giyiyorum ama daha palet gibi değiller.47.5 palet gibi bişey olmalı :D boyum da 1.85 ama ginede ayaklarım büyük :bilmemki:
foreverkg yaw bak sana tawsiyem shox jump off al mitiş bişi walla bu ara ayakkabıların büyük bir kısmını da www.instyleshoes.com adresinden aldım
foreverkg beyler bu ayakkabıya 499$ verir misiniz? Yılın kerizini arıyoruz da... Heralde giyene cennet felan vaadedilio:D