farukgoc arkdaslar ben istedigim resmi sol tarafa nasil koyabilirm.yardimci olursaniz sevinirim.acemiyim de.
Rapt0r_15 saolun tavsiyeler için siyah answer8 alırım büyük ihtimal ama and1 uprise mid de çok güzeldi neyse answer iidir :D
farukgoc eger ayagina buyuk gelmezse ben su ayakkabiyi denemeni tavsiye ederim.hem jordan adidastan kat kat iyidir. http://www.eastbay.com/catalog/productdetail.cfm?TID=5555-25070517460125170453901-0&module=shoes&action=sportsSearch&supercat=shoes&model_nbr=52229&sku=08510001&id=54447&mvp=sport
farukgoc begenirsen ve numarisi olursa bunu da alabilirsin. http://www.eastbay.com/catalog/productdetail.cfm?TID=5555-25070517460125170453901-0&module=shoes&action=sportsSearch&supercat=shoes&model_nbr=37779&sku=04782001&id=54447&mvp=sport
farukgoc istersen bir de reebok ayakkabilara bak.orada da hos ayakkabilar var.ben gecende bir reebok aldim.cok hosuma gitti.cok rahat.
T-Mac #1 faruk ilk ayakkabı(adidas Men's Game Day Lightning) ve air jordan çok tipsiz.diğerleri de ayağıma uymuyor.Başka ayakkabı satan site yazabilir misiniz?Eğer başka bulamazsam T-Mac 3.5 alacam...
Rapt0r_15 http://www.pickyourshoes.com/collectible/nike_air_jordan_19_se_blk_gold.htm şu ayakkabılara hasta oldum sizce onlardan mı alsam paraya kıyıp :D