farukgoc abi bu kadar korkmayin.ben denedim diyorum size.bir kere denemekten ne cikar.emin olu memnun kalacaksiniz.ama yine de siz bilirsiniz.ben kac kere alis veris yaptim bu siteden.
ThEQueSTioN Orjinal Mesajı Yazan: T-Mac #1 ben paşa paşa gidip kazığımı yiyecem. eastbay dan mı yoksa spor mağazasından mı ben şahsen eastbay'dan istiyorum ......
T-Mac #1 Orjinal Mesajı Yazan: CaMBaZ eastbay dan mı yoksa spor mağazasından mı ben şahsen eastbay'dan istiyorum ...... arkadaşım geç cevap verdiğim için kusura bakma.Ben gidip mağazadan kazığımı yağlı yağlı yiyecem :drooling:
azx ya birader gidin magazalardan alın suyu mu çıktı bu magazaların git istedigin ayakkabıyı al ben sahsen bugun lebron 2 aldım
götveren Orjinal Mesajı Yazan: azx suyu mu çıktı bu magazaların mağazalar işin suyunu çıkarttılar...80$ lık ayakkabı 214 YTL....sence su nerden cıkmış??? :cool:
T-Mac #1 valla ben buldum ayakkabıyı 50$'a Nike Men's Shox Jump Off.. hem numarada oluyor.13.0=47.5... ben de alırım belki cambaz :scn_onay:
T-Mac #1 cambaz al sana bahsettiğim ayakkabının resmi... http://img57.exs.cx/my.php?loc=img57&image=nikeshox6tk.jpg kusura bakma ancak böyle yollayabiliyorum
ismet_nash tamam da benim bildiğim kadarıyla onun numarası fazlasıyla büyük o kadar büyük ayağın varmı ki?
foreverkg yaw beyler bu güzel yurdum sınırları içinde Nike Air More Uptempo isimli ayakkabı yok mu yaa? (şu yan taraflarına dev gibin AIR yazanlardan) ülen ara Allah ara Allah yok... Zorunlu olarak artık ben de geçen ay shox jump off almak zorunda kaldım ama size de tawsiye ederim o da müthişmiş ama içinizde More Uptempo'nun nerde satıldıını bilen varsa bana bi sölesin lütfen ahanda resimler de altta
Rapt0r_15 **ya ben de ayakkabı alıcam ama ne alsam bilemiyorum aklımdan answer8/and1 uprisemid/vcshox3 geçiyo sizce hangisini alayım ?**