yorum icin tsk. bi bakiym.. WE8LE(PC version) war mi birinizde acaba? o oyunda Drogba, Martins, Carew, Eto'o ve bir kac tane daha yeni face var ve hepsi cok güzel bence.
~bu konuda'da duyuriym.. iki gündür abone oldugum konulardan email gelmedi, bende sandim burada cevap yazan yok.. bütün aboneliklerim silinmis.. baska birisine'de aynisi olan var mi acaba? didier drogba~