tsk ^^.. ve:
Aynen! süper! icq'dan zaten tam bunu sorucaktim sana:D
ve benim update'in icine update yapsan, o koyu rengi, cok sevinirim.. bitmap ekliyemiyorum ya.. :)
ama "biraz daha koyulastirip yeni bir bitmap hazirlarim", yxxx'e yeni bitmap yapmak istiyorun gibi geliyor bana.. yani demek istedigim, önemli olan kol ve bacak rengi, o yüzden, yeni bitmap'i rxxx icin yap diyecektim(sen zaten öyle düsünmediysen tabii ;))..
vallah daha iyi resim cikmadan bile, süper bi face basarmis olacagiz :D