Tanıyan var mı bilmiyorum ama en beğendiğim yazar Howard Phillips Lovecraft. Amerikalı ve yaşadığı sürece hiç bir kitabı basılmamış. Binlerce mektubu var. Öldükten sonra çok ilgi topladı. Türkiye'de sadece Cthulhu'nun Çağrısı, Deliliğin Dağlarında, H.P. Lovecraft'tan Üç Öykü isimli kitaplarını bulabildim. Bence Stephen King'den daha iyi çünkü korkmanız gereken şeyi size açıklamıyor anlatıyor ve hayalgücünüz ne kadar genişse o kadar korkuyorsunuz.