Yoğun istek üzerine bir daha...
"Ben bazılarının Amerikan hayranı olmasına çok şaşıyorum.Amerika hayranıysanız gidin onun kölesi olun zaten sizi o değere layık görürler."
Sanırım "hayranlık" kelimesi fazla abartılı olur,kimsenin bir ülkeye hayran olacağını düşünemem. Sana bir sorum var, şu anki hükümetin kölesi mi olmayı tercih edersin Amerika'nın mı? Hem ne demek kölelik, sanırım anlamak istemediğiniz bir gerçek varki etik ve görgü olarak olmasa bile dünya gelişiyor, artık günümüzde anlaşmazlıkların yok olması gerekiyor mantıken ama bazı taraflar bıkmak usanmak bilmiyor. Ayrıca birisi seni alçak görüyorsa sende daha iyi bir imaj vermeye çalış kardeşim.
"Türkiye nin mısır tarlasında farkı olmıcakmış.Arkadaşlar lütfen başka devletin esiri olmayın.Kusura bakmayın ama sonra sizi kuçu kuçu diye çağırırlar.Biraz çevrenize bakın ına göre yorum yapın.
Siz eğer başka devlete bağlı olursanız Osmanlı devletinde olduğu gibi başka devletler sizin evinize kadar girer. (Duyum-i Umumiye)."
Hatta dünya'nın çoğu mısır tarlasından farkı olmayacaktı. Bir Ingiltere, Fransa ve Almanya hariç tüm dünya sefalet içinde yaşardı hatta sırf Almanya ve gittiği yerler hariç desek daha doğru olur. Gerek icatlar, gerek ekonomik gelişmeler gerek tüm Dünya'yı Almanlar'dan ve Kominizm'den kurtarması.
"Atatürk, neden ülkemizin bağımsızlığı derken tam bağımsızlık dedi? Biliyormusunuz?"
Atatürk medeni olamayı savunurken ne demeye çalışıyordu? Çağdaş ve modern olmayı savunurken ne demeye çalışıyordu?
"Ayrıca Amerika olası Türkiye İşgalinde hala Böyle Amerikan hayranları çıkacak mı?"
Evet hatta kırmızı halılarla Amerikan Askerleri karşılanacak... :D