selam
böyle bir işe başladıgı için OSA arkadaşıma çok teşekkür eder ve görüşlerimi açıklamak isterim...
dikkatimi çeken bir şey oldu kimse menejr olmak istememiş .ben menejer olmak isterim..scn takımını seçmediğimizde başında bir teknik patronun olması gerekir bence ben çok istekli bir adyım bu konuda
birde takım ismi için Bence SCN bir spor oyunları sitesi olduguna göre takımın adı
SCN Spor Kulübü olmalı ve SCN futbol Kulübü...
dip not: (gerçekten menejerlige adayım OSA olmasa futbolcuda oluruz :)