Orjinal Mesajı Yazan: fevzi
Durun daha beyler daha bilgi yazmıcaz galiba onlar sonra
Arkadaşlar kusura bakmayın ama ilk yazımda da yazdığım gibi takımda yer almak isteyenler daha sonradan açıklayacağım kurallara uygun olarak başvuruda bulunacaklar. Şimdiye kadar yazdıklarınız gibi sadece İsim soyad ve mevkiden oluşmayacak bu başvurular. Önce şu takım adını çözelim.
Orjinal Mesajı Yazan: ChampManiac
Ben uyumuorum SCN Generals
İyiki Türkçe olsun dedim yani :nono:
Şimdiye kadar önerilenler:
SCN Birliği
SCN Üstadlar
SCN Gücü
Öneriler için teşekkürler. Yalnız şöyle bir eksiklik var: FM'deki takım isimleri formatına göre bize bir Uzun, bir kısa ve bir de max 6 harfli bi kısaltma lazım. Kısaltma "SCN" olacak. Bu durumda kısa isim olarak geriye sadece "Birliği" kalıyor. O yüzden "SCN xxxxBirliği/Gücü" şeklinde olması gerekiyor. "SCN Üstadlar" da üstadlar kelimesi tek başına yeterli olduğu için bunda sorun yok.
Önerilere devam...