emre_acar1989 Arkadaşlar birkere daha soruyorum Bu haberi NTV den kendi gözleriyle ( : izleyen varmı ???* eğer yoksa korkarım BalOoOoONN......Ama inşallah yanılırım....
muzzy..! Yaw sakin olalım artık. olacak mı olmayacakmı diye 1 Nisan VE SONRASINDA göreceğiz. Gına geldi artık...
muzzy..! ben zaten ağlaya ağlaya yazıyordum :''''(' '' ' '' '' '' ' '' ' '' '' '' ''' ''' '' '' ' '' '' ' '' '' '''''
emre_acar1989 Arkadaşlar gördüğünüz gibi herkes haberi biyerlerden OKUMUŞ....NTV de izleyen varmı bu bakanın açıklamasını....???? Eğer ben izledim diyen varsa inanırım...Yoksa haber büyük ihtimalle yalan...Bu arada arkadaşların 1nisan şakası dediği olay telekom un şaka yapması değil.....Böle bir haber olmadığı halde bakan bunları sölemiş gibi gösterilmesi....tekrar soruyorum NTV de kendisi izleyen varmı ???
Hasansas1905 Arkadaşlar merak etmeyin 512kb olur işallah yaw.Arkadaşın bu konuda şaka yapacagını sanmam.
emre_acar1989 Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 gerçekten herksin ağzında bu şey dolaşıo fakat ben resmi bir açıklama görmedim ? zaten yok sanırım...herkese sordum izleyen varmı diye yok..herkes biyerlerden duyuyo....bence balon..şimdiden sevinmeyelim...ama umarım ben yanılırım..
Hasansas1905 Arkadaşlar galiba 512kb hıza kavuşacaz. şu siteye bi bakın TIKLA">http://www.skyturkonline.com/h_32306_2.html>TIKLA/a>