emre_acar1989 Sanırım fiyatlar düşmicek.... arkadaşlar haberi ntv de izleyen varmı gerçekmiymiş kesin? balon çıkarsa kafayı yerim..
emre_acar1989 Orjinal Mesajı Yazan: muzzy..! Arkadaşlar NTVdeki bu açıklamayı nerde bulabilirim video olarak..! işte bende bunu sorucam...kendi gözleriyle bu haberi izleyen varmı?
emre_acar1989 ya bendde balon olmasından korkuyorum...inşallah böle bi haber gerçekten yayınlanmıştır...
Franck Ribery Orjinal Mesajı Yazan: fevzi 1 Nisan yazıyor iyi oku istersen;) Çok sevindim ya süperrr 1 nisan şaka gibi :D:D:D
emre_acar1989 Orjinal Mesajı Yazan: Franck Ribery 1 nisan şaka gibi :D:D:D umarım gerçekten şaka çıkmaz.....
emre_acar1989 ya arkadaşlar tekrar soruyorum .....Bu haberi NTV de kendi gözleriyle izleyen varmı ???
emre_acar1989 Orjinal Mesajı Yazan: Exvision ŞAKA olmasına olanak yok neden? ben biyerde yaı görmüştümde balon yazıyodu? sen kendin izledinmi?
AiAS şaka olmasına olanak yok dio.yani telekom şaka mı yapıcak onu demek istiyo.ha haber balonsa böyle bi açıklama yoksa ayrı mesele
frankly Çocuk oyuncağı değil bu şaka yapsınlar.bide tartışıyosunuz adamlar yapmıcaksa adam gib sölerler