2ampara***Womanizer Orjinal Mesajı Yazan: ozdi sırayla... :) hepsini sırayla yapıyorum... Kimseye torpil geçmem bunu bilesin... :) :) ok doru diosun
b2k abi banada söle janjanlı bi francis,t-mac,ıverson,kobe bu dörtlünün smac vururkene söle ortaya bi karısık yaparsan sevinirim. simdiden tesekkur ederim.ayrıca kolay geldin.
ismet_nash biraz geç kaldım herhalde ama ginede söyliyim STEVE NASH i yaparsan güzel olur.ben de photoshop varda kullanamıyorum biraz yapıyorum birşeyler çoooook amatörce oluyo:)
ismet_nash ama çocuğun üzerine biraz fazla gittiniz gibi geliyor bana belki dediği gbidir...Hepsini kardeşi yapmışşsa :)
ozdi Arkadaşlar. Yaşım dolayısılığıyla okulum var. Tamam hergün belirli saatlarde online oluyorum ama resim yapmak için ilhama ve resime ihtiyaç var... Sırada olan arkadaş yapmak istediği resimi gönderirse çok çok rahat olur işim...