McLanE Orjinal Mesajı Yazan: McLanE t-mac ve rafer altson yap bakalım bunlar birde maggette istiyorum :hugs:
CombocuTR Orjinal Mesajı Yazan: HotSauce18 ozdi emekliye ayrıldı erken emeklilik.....:D:D:D:D Bencede... :D
ozdi Orjinal Mesajı Yazan: KG_MVP_21 Abi bnm kg nerde yaa en başlarda istemiştim ya.... İşte Burda... . :
ozdi Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn KOBE Bryant olabilir mi ayrıca 11.msj daki resimde "stroke" kullanmasan daha ii olurdu bence... Tabiki olabilir.. işte resim.. Not : Ben bu resimimi çook beğendim umarım sende beğenirsin..
götveren cok saolasın...hoş olmuş efekt falan... kobe nin her resmini beğenirim:) tekrar teşekkurler...
ozdi Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer abi bizimki noldu yaf 2ampara***Womanizer yazılı bi kg istemiştim sırayla... :) hepsini sırayla yapıyorum... Kimseye torpil geçmem bunu bilesin... :) :)