eğer bu topraklar üzerinde soluyorask rahatça,eğer ingilizce,fransızca,italyanca konuşmuyorsak,eğer istediğimiz gibi fikirlerimizi söylüyobiliyorsak bu Atatürk ün bize bıraktığı armağanlardan sadece bir kaçıdır.bunu hi bir zmn unutmayalım.eğer biz kendi değerlemize sahip çıkmazsak kimse sahip çıkmaz.zatn bütün milletler bizi ezmeye yer arıyorlar.öyle deilmi?lütfen bu fırsatı onlara vermeyelim...lütfen...