çok hoşuma gitti ATA mızın sesinden
oldugu için ayrıca sevindim bide bazen arada sırada
okul kitaplarımızın en ön sayfalarındaki
türk gençliğine hitabesini falan okusak çok güsel
olur bence HİTABE şu an için çok anlamlı benceee
ileri görüşlülüğü ortada.....