sadece onla kalsa
bizim çiftçilerimize yıllık mahsüllerinden kazanacakları paranın 4 katını veriyorlar siz burayı ekmeyin yorulmayın sadece dursun diolar biz size 4 kat fazlasını verelim diyolar bizim kilerde dünden razı tabi
bu şekilde dışardan ürün almaya mecbur kalıyoruz
temin dediğin konudada topraklarımızı aldıkları çok doğru anadolunun büyük kısmı onların olacak yakında bi programdada yoprakalrımızı çok fazla paralara satın alıp çiiftçilere hem bize satın hemde istediğiniz gibi kullanın ekin biçin diolarmış amaçları nı tahmin etmek zor değil