Orjinal Mesajı Yazan: Black God
Boşver buco tartışmanın anlamı yok 7 yaşında kardeşim var daha ben 3d yaparken aa hakan şükür dedi güzel olmuş dedi tartışmak gereksiz
Abi kardeşinin özel güçleri falan var galiba nası anlamış.
:D
Bende scorpion'a katiliyorum.Eleştirilere açık olmalısın.Kötüyse kötüdür.