Black God Eleştirirken lütfen hakan şükür ün ne kadar zor bi face olduğunu göz önünde bulundurarak eleştirin
ua_gokhan1905 Orjinal Mesajı Yazan: Black God Eleştirirken lütfen hakan şükür ün ne kadar zor bi face olduğunu göz önünde bulundurarak eleştirin hakan şükürle alakası bile yok o ne öyle yaw
SonKatip Orjinal Mesajı Yazan: Black God Acaba bu yorumu yapmadan önce daha önce yapılmış hakan facelerine baktınmı? Bu ne demek onu pek anlayamadım arkadaşım. :( İnsanlar yaptığın face'yi beğenmemiş olabilirler. Neden böyle konuştun ? İstersen bi bak, bu benim en son editlediğim Hakan ŞÜKÜR:
melo15 aradaki fark çok net sonkatp bence çok daha başarılı bu hakan face inde yalnız sonkatibin kinn saçları brz gözüme bttı
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: Black God Eleştirirken lütfen hakan şükür ün ne kadar zor bi face olduğunu göz önünde bulundurarak eleştirin bencede olmamış kardeşş.
Sarpus son katip seninki daha cok benzemis baba ama kanarya gucununkıde eeh iste surat biras daha uzun olssa olurdu
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: Black God Eleştirirken lütfen hakan şükür ün ne kadar zor bi face olduğunu göz önünde bulundurarak eleştirin. Walla Black God , Hakan Şükürü bilmesek tanımasak bu face i bize Hakan Şükür diye yutturcan..İyi ki Hakan Şükür ü görmüşlüğümüz war..
beta Vallaha şu ana kadar yapılan hakan şükür facelerinden sadece ibonun ki benzemişti.(İbo diyorum kusura bakmazsa yaşını bilmediğim için 29 yaşındayım)yine de başarılar arkadaşım face yapanlar yaptıkca daha iyi oluyorlar sende iyi olursun umarım
FosmanB Orjinal Mesajı Yazan: Black God Acaba bu yorumu yapmadan önce daha önce yapılmış hakan facelerine baktınmı? bakmadım bakmak ta gerekmiyo cok zor bi face biliyorum ama benzememiş daha güzeli yapılabilir cunku hakan sukurun cok resmi var
alilhan ya dogrusunu söylemek gerekirse bek hakaná benzememis, yalniz riberyýe cok benziyo yaw. biraz teninin rengini degistir, sakalari kes ayni ribery.
NightWolf15 usta harbi bende ilk bakısta ribery zannettim sora baslığa baktım hakan sukur yazıo :) dostum gusel eline sağlık emek harcamıssın ama maalesef olmamıs ama hakan face solenenlere gore gercekten zor diolar o yuzden bii diyemicem