zorbey Öğretmenlerin dediklerine bakmayın. Bu uygulama lise2 ler içinde geçerli değil. Hocalar bu dedikoduyla öğrencilerini tabiri caizse gaza getirmek istiyor.Uygulama yalnızca lise1 ve hazırlıklar için geçerli.
HellscreaM Orjinal Mesajı Yazan: Richard Öğretmenlerin dediklerine bakmayın. Bu uygulama lise2 ler içinde geçerli değil. Hocalar bu dedikoduyla öğrencilerini tabiri caizse gaza getirmek istiyor.Uygulama yalnızca lise1 ve hazırlıklar için geçerli. İşte olay bundan ibaret...
hakanbayburt Orjinal Mesajı Yazan: CombocuTR Yaw hazırlık sınıfı not ortalaması orta öğretim başarı puanına etki ediyor mu? ben bu konu için bi topic actım :scn_oku: ihşallah etki etmiodur
Pizarro walla beyler ben boku yemişim ben her türlü kalıyorum 8 zayıf ortalamam 1,68 edebiyatta 1 hatta en azından 0 ım yokta düzelte bilirim ama hiç birşey anlamıyorum ne yapcam ya offffff :(
Dabulu YANİ KISACA 90 DOĞUMLULAR VE ONDAN SONRAİ NESİLLER ETKİLENİYOR. ;) ben 1 yılla yırttım :D ayrıca exotic_galatasaraylı çalış olum manyaklaşma boşuna bir yıl kendini yakma neti kapa yazın giderirsin hasret ;)
cracks abi bizde herkez dio2zayıfla kalınıo..ama bi coğprafyacı dioki yok ölebişe...inşallah doğrudur...belki bizi korkutmak için diolardır