umarım doorudur..bıze bı hoca dedı kı artk kredı dgl normal ortalama var dedı 2,50 yanı ha kredı ha bu ama öle dedı...2 ders barajı kalkdı ama dedı tam bılmıorm dedı...umarım kalkmiştır..yoksa kalıcam :) 6 zayıfım var ..ama 2,40 ortallamm var umarım kalkar....