Orjinal Mesajı Yazan: Exvision
Böyle bir soruya böyle bir cevap veririm...Kişisel hayatımı yansıtmam siteye :)
Ne alaka yazsan nolur yazmasan...
Magdem soruyu begenmedin ozaman cevap da yazmassin kardesim
Konu'nun ciddiyetligini kayip ettiriyosun Bi yetkili olarak :scn_olma:
senin yazina kadar konu normal sekilde idi BENCE
Hem bu arada konuyu acan kisiye tsk etmek lazim... Burada yazilan sarki iisimlerinin cogunu bilmiyoruzdur...O ki iki kisinin begendigi sarkiyi yada SARKIMIZ diyip sectigi sarkiyi cekip dinleme isteginde bulunan kisi vardir..
Cünki o sarkilarin hepsinin yada cogunun anlami vardir... ve GÜZELDIR