Makaay Evet arkadaşlar sevgilinizle bu bizim şarkımız dediğiniz bir şarkı varmı???Dökülün bakalım SCN gençlik:) :scn_asik:
Amorph Katılıyorum :) Ama olsa da ortak şarkımız olacağını sanmıyorum. Benim çevremdeki kızlar rock-metal dinliyor, ben rap dinliyorum. Onun için zor biraz.
Kokane Makaay belliki aska gelmis. Senin sarkin hangisi? Iy :lol: Bizim tanistigimiz sene :keman: "Baha-Canim Sevgilim" :keman: cikmisti
cHoLdAxX belki inanamıcaksınız ama metallica - fade to black kız bayılıyo. e ben de malum metallica-fan. ii bi birliktelik
götveren (boyle bi şarkı war herhalde:D) şaka bi yana ben turkce dinlemiom(rap haric) O da yabanci dinlemio:) işin ortasi yok yane...
CombocuTR Valla sevgilim yok ki yaw :icon_cry: ...Ama benim en sevdiğim şarkılardan biri Zeki Müren:Gözlerin Doğuyor Gecelerime...Ama tabi olunca onuda buluruz... :hihi:
ta1fun walla bu bzm şarkımız kessinlikle tawsiye ederim Frente-BizarreLoveTriangle(acoustic) http://s21.yousendit.com/d.aspx?id=2BSQ765CG3YKW09IM6LPDHFO33
Makaay Bizim şarkımız "Cüneyt Tek - Gidersen".İşin ilginc ve komik tarafı ben daha bu şarkıyı dinlemedim:) ama kıramıyor insan sevdiğini işte bu şarkı bizi anlatıyormuş.Öyle olsun bakalım dedim bende:)
CombocuTR Valla bunlar tam ortak şarkı olur... Cengiz Kurtoğlu:Bizim Şarkımız Tanrı İstemezse Duvardaki Resmin Gelin Olmuş Resmini Öptüm Yarim Ellere Ama ben bunları efkarlandığımda dinliyorum...
götveren Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Bizim şarkımız "Cüneyt Tek - Gidersen".İşin ilginc ve komik tarafı ben daha bu şarkıyı dinlemedim:) ama kıramıyor insan sevdiğini işte bu şarkı bizi anlatıyormuş.Öyle olsun bakalım dedim bende:) bariş zuahuahuahah:Dabi dinle de bari "ortak" lığının bi anlamı olsun:lol:
Makaay ya şarkıyı bulabilsem vallahi dinleyecemde duyamadım hicbi yerde:)sabahın 6 sında mesaj atıyor aşkım kalk bizim şarkımız calıyor diye ama olmazki böyle:)Neyse önemli olan birşeyleri paylasmak;)
melo15 bizim şarkımız da cure - love song ve him- beautiful :D:Dikmzde cure v him seviorz e doal olrk ortk şarkmzda cure v him den olmalı