bende ole diorum ...bende yanılırım inşallah ama pek sanmıyorum...en iisi ankara yı arayıp sormak:)
bu arada 512 olcağına dair kaynak war mı??telekomdan bi açıklama filan???
ayrıca bu kadar kısa surede 2 kademe artiş bence sacma olur...zate 128 yakın zamanda 256 oldu,madem bole bişi yapcaklardı direk olarak hepsini 512 ye çekebilirlerdi...çünkü pek bi vakit geçmedi aradan....
nyse bekleyip goruces...