tramp_1905 Kaan kural üye olucakmı onunla da sohbet etmek isterim sahsen.Bu arada Dun nba studyoda top elınde ufacık kaldı adamın resmen :D:D
Zaradene Cok buyuk ihtimalle uye olmayacak kendi özel işlerinden dolayı. Ama belki musait oldugu bi zaman uye olup muhabbet edebilir.
Garnett_ManiaC Ya hiç değilse böyle haftada bir girsede sorularımızı sorsak çok iyi olur.Merakla bekliorm kendisinin vereceği kararı...
Zaradene Nba ile ilgili yazısı cıktıgında onuda koyacağız zaten utku fatma ama vatan gazetesinde genelde tbl ile makalesi cıktıgı icin onları koyuyoruz
Hasansas1905 arkadaşlar e-posta adresine yagdıralım mailleri üye olur belki.biraz baskı yapalım:)ha bide kaan kural günde 2 saat oyun oynamassa delirirmiş nba turnuvasına da katılır iyi olur walla.