Zaradene Nba ustası Kaan Kural'ın gazetesinde yazdıgı yazılar artık sitemizde olacaktır. Not:Kendisinden izin alınmıştır.
HotSauce18 kaan kural gibi bir ustanın forumda yazıları olması güzel bişey en azından ondan öğreneceğimiz çok şey. :)
kartalako Orjinal Mesajı Yazan: ozdi Bu gerçekten iyi oldu.. Tüm yazıları ilgiyle okuyacağım... bende öyle hiçbir yazısını kaçırmamayı umarım :hihi:
Garnett_ManiaC tmm bi defa da anlayabiliors kartalako.Süper bi olay kaan kural ın bu sitede yasılarının olması merakla bekliorm :rolleye3:
kartalako Orjinal Mesajı Yazan: KG_MVP_21 tmm bi defa da anlayabiliors kartalako.Süper bi olay kaan kural ın bu sitede yasılarının olması merakla bekliorm :rolleye3: ne demek istediğini anlamadım ama kaan kural çoook büyük bir yorumcuu :applause:
cash25 kaan kural gerçekten nba çok çok iyi bilen bir yorumcu. adam resmen kendisini nba adamış tabiki böyle bi nba hastasının yazılarını okumak çok hoş olucak. ben devamlı takip ediyordum zaten yazılarını kendisinin ve çok büyük bir keyif alıyordum okurken gerçekten çok güzel olucak site sakinleri için bu olay şimdiden teşekkürler.