http://rapidshare.de/files/705024/fenerin_gol__.html
arkadaşlar işte dosya içeriği
"Anons - fenerbahçenin 6. golü, özaaaaat
taraftar - ümiiiiiiiit
anons - özaaaat
taraftar - ümiiiiiiiiit"
ses dosyası adx formatında bunu istediğiniz gibi kullanın ama ben gollerden sonraki stad anonsuna ekledim eng fra ve ita statlarındaki ses dosyaları ayrı ayrı hepsine koydum. Tabi kötü sayılabilecek tarafı golü atan hangi takım olursa olsun bu sesin çıkması ama bu benim açımdan bir sakınca yaratmıyor
Unutmadan bu dosyayı 0_sound dosyasını afsexplorerle açtıktan sonra
PA_ENG_02.01.adx
PA_ENG_02.02.adx
pA_ENG_02.03.adx
PA_FRA_02.01.adx
PA_FRA_02.02.adx
pA_FRA_02.03.adx
PA_ITA_02.01.adx
PA_ITA_02.02.adx
PA_ITA_02.03.adx
dosyalarının üzerine import edin rakip attığında veya kendi kalenize gol attığında duymak istemiyorsanız 02.02 ve 02.03 olanlara import etmeye bilirsiniz tam olarak test etme şansım olmadı ama bunlar o işe yarıyor.
umarım beğenirsiniz.