Orjinal Mesajı Yazan: kartalako
ewet bencede çook saçmabir site
yok be abi o kadarda saçma değil yani saçmada benim çizgifilm çok hoşuma gitti ne yalan söylim iki kere izledim :D senaryo süper en büyük korkusu kendisiyle yüzleşmek güzeldi ya bi kere daha izliicem :lol: