Makaay aşk acgözlü biraz ama sevginin yetersiz olmasını kafam almıyor.hic akla gelmeyecek bişey gecmemeli sevginin önüne
Makaay ama bunun yanında aşk kadar mutlu eden de yok yaw.ne kadar kötü olsamda biraz önce telefonda konustuk sesini duydum kendime geldim valla:)
KalkVeSavas konuşmiyim diyorum ama dayanamıyorum. bu saçmalıklara aşk diyip hasta etmeyin beni..sevgi de, seviyorum de,flört de. bir kere konunu açılış cümlesinden konuyu açan elemanın ne kadar zırtapoz bir ilişkisi olduğunu anlıyorum..
cHoLdAxX Orjinal Mesajı Yazan: supersinanus arkadaşlar niye aşk bukadar acımasız?ben birini çokseviodumve okadar çoksevdim ki onu kaybettim..şuan çok üzgünüm ve kalbimyaralı... bazı arkdaşlarım başkasıyla çık unutursun diyor bense unutmak istemiom neyapayımmm??? cvp... iç, iç, iç votka viski bira ne bulursan daa sonra içinden ne geçiosa sesli bi şekilde söle bak noluyo :)
fanatikadnan Orjinal Mesajı Yazan: cHoLdAxX iç, iç, iç votka viski bira ne bulursan daa sonra içinden ne geçiosa sesli bi şekilde söle bak noluyo :) SALLA bosver!kendini müzige ver.Al eline gitar1...yada kendini PCne ver...sabahtan aksama kadar nette kal mesela,chat yap...yada kendini derse ver...s1nawlara haz1rlan...yada kendini arkadaslar1nla gezmeye programla...sabahtan aksama kadar bi yerlerde tak1l1n...KISACASI en az nerde geliosa akl1na onu yap!