Yok be dostum zati ne tartışcaz durup dururkene.. :gurup:
Önemli olan paylaşmak,sevgi,saygı,dostluk,kardeşlik faln......
Yalnızca kullandığımız kelimeleri daha dikkatli seçmeliyiz... ;)
Herkese sevgiler saygılar...... :cool:
Bu arada hala topun taca çıkmasından tiskiniyorum......... :silah: