Arkadaşlar golümü beğenen ve oy veren herkese teşekkür etmek istiyorum.Benim için golün o oylamada olması bile çok ama çok sevindirici inanın.
Küçük birşey söylemek istiyorum bazı arkadaşlarımız galiba falsonun kamera açısından kaynaklandığını falan yazmışlar,aslında evet kamera açısını biraz değiştirdiğinizde çok falso alıyormuş gibi görünür AMA bu gol için geçerli değil bu.Çünkü gerçekten çok sağlam falsolu bi vuruştu ve attığımda çok heyecanlanmıştım....(save dosyası mevcut :cool: )
Herkese saygılar dahada güzel goller görmek dileğiyle...