zerberus67 Ewet arkadaslar tan1st1g1m1z ünlüleri anlatal1m.. Maksat hat1ralar canlans1n.. :type: :silah: :nanik: :cokkomik: :kusmuk: :bilmemki: :hugs: :lol:
Tearaway cok kücükken muazzez ersoy muydu neydi büyüdüm dönem :D emre belezoğlu okan buruk ve son nokta ebru gündeş
Exvision Ceza / Fuchs / Fuat / Sagopa kajmer / Kasırga / Funky C Başkada yok olmasında zaten :) Bunlar bana yetiyor (birkaç isim daha var ama neyse)
tayfurcan valla ben miniicikken :D...susan sokağı diye bi program vardı orada sakallı bi dede vardı onla tanışmıştım ...fazla ünlü sayılmaz
JesusChrist Mehmet Okur'la tanışmıştım.Tanışmıştık derken yani sohbet etmiştik fakat bayağı oluyor.Utah'lara gitti,aramaz sormaz oldu :)
diroix Hakan Sükür'le tanısmıstım o zaman kücüktüm 9 yaslarında filan kuzenlerimle hamburgercide oturuyoduk sakarya'da o geldi aynı hamburgerciye gelin cocuklar size hamburger ısmarliyim filan dedi ısmarladı konustuk fln sora HŞ plakalı arabasına binip gitti :)
yashh26 çok varda....en onemlileri ahmet dursun ve ilhan mansızdı..bikerede bjkyle antremana çıkmıştım 15-20 dkklığına..
ufuk_abay ceza - fuat - sagopa bunlarla tanıştım yeter bana ne demişş --- Bu yeryüzünde bir kalbim, nefretim Ve var olan bin cezam...
ta1fun bn ebru gündeş,aysun kayacı,m.ali erbil,petek dinçöz,okan buruk,emre belözoğlu,emre aşık,rüştü rençber,ergün penbe,ibrahim tatlıses hepsiyle tanıştım
Original oliseh disinda tanistigim ünlü malesef yok fakat yakindan bir cok ünlü futbolcuyu görme sansim oldu.
blind guardian ergün penbe'yi tanıyorum hala da görüşüyorum onun dışında bi keresinde akmerkez'de park yeri ararken bi araba wardı ışıkları yanık halde duruyodu. Babam git sor çıkıcakmıymış dedi. Ben gider gitmez dumura uğradım herif cem yılmaz çıktı :D onla da ufak bi muhabbetimiz oldu. Bi de Bora Gencer mi ne vardı ya bi ajansta onla tanışmıştım küççükken (abiniz küçükken reklamlara felan çıkıodu da :D:D:D:D tabi şimdi görseler kim lan bu sap derler :D )
<<Leftist<< Ben daha geçen yıl Carrefour da Yeliz Yeşilmenle tanıştım.Arkadaşlar hiç güzel bi kadın değil.Babam sigara al dedi unutmuş bi baktım kasanın başında yeliz yeşilmen sonra biraz sohet falan...Sonra Haluk Leventle 2 yıl once konserde bi sohbetimiz oldu.Bi de feribota binerken Çağla Şikeli gördüm.
tifosie Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Ceza / Fuchs / Fuat / Sagopa kajmer / Kasırga / Funky C Başkada yok olmasında zaten :) Bunlar bana yetiyor (birkaç isim daha var ama neyse) walla özendim :)
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: Franck Ribery Emine Ün akrabamız olur...kaç yıldır gorusuruz... O kiz baya guzel ya benim tanistigim birkac unlu: Filipescu, tanismadim sadece merhabalastik Ugur Isilak, evimizi geldi baya sohbet ettik bir kisi daha vardi ya aklima gelmiyor