Orjinal Mesajı Yazan: ua_gokhan1905
he görüyoruz hangisi daha fazla tutuluyo sen bi internet cafeye veya playstation cafesinde fifa serilerinden hangisinin oynandıgını gördün hee konami yine önde gelir fifada oyunu bi kalıba sokmuşlar oynuyorsun gidiyo konamide gerçek gibi ama şunu unutmamak lazım ki ea diger oyunlarda oldukça başarılı ama bu fifa için söyliyemem :eek:
Mesaj yazdıktan sonra birde açıklayıcı alt yazı mı geçmek lazım? :( Diyorum ki en son 2-3 sene önce hala fifa w.e'dan iyi diyenler vardı gerçi ben o zamanda gülüyodum onlara ama bak hala tek tük varmış ok ;)