ne olmus yane biz de C kursu aldıgımız sırada ortaokul ogrencisi vardı babasıylan beraber gelirdi i.ne zehir gibiydi bile.
bir de eskidenmis oyle kucuk demiyeceksin. simdi millet 15 yasında neler yapmaya basladı kendimi hatırlıyorum da o yasta kısa pantolonla oynuyormusum gibi geliyor.artık teknoloji ile beraber ilerliyor cocuklar da simdi bu sitedeki cogu genc arkadasımızın cok rahat yapabildiği seyler bizim zamanızda hayal gibi gelirdi.. gelecek te de onlar oyle olacak