HeraThorN! Bende Mini image dosyaları da işe yaramadı arkadaşlar ama ben sanal sürücü olarak clone cd nin 4 versiyonunu kullanıyorum acaba 1 şey deiştirir mi?
oSa Orjinal Mesajı Yazan: HeraThorN! Bende Mini image dosyaları da işe yaramadı arkadaşlar ama ben sanal sürücü olarak clone cd nin 4 versiyonunu kullanıyorum acaba 1 şey deiştirir mi? Daemon Tools kullanmalısın. Orjinal Mesajı Yazan: gkhn ilk verilen linkte üyelik istiyor ayrıca daemon-tools'un linki varmı verdiklerin arasında ">http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=ViewCategory&catid=5>font color=DarkGreen>Daemon Tools Download Sayfası :type:
LeftEyeNine Evet arkadaşlar Daemon Tools kullanmalısınız. Ben de ilk Alcohol'le denemiştim, olmamıştı. E üye oluverin, Allah aşkına.. Buldunuz tertemizini arıyosunuz..
NecromanceR Arkadaşlar, forumumuzda crack paylaşımı ve sohbeti yasaktır. Deamon tool ve imaj olayları ise uzun olmasa da az zahmetli ve kolay değildir. FM2005 forumunu bu tip teknik olaylar ile doldurmayalım. Gerekli "Teknoloji ve Bilgisayar" forumumuzu kulanalım bunun için
NecromanceR Bir gelişme olsa koyardım zaten. Lütfen bunları konuşmayalım, oynayanlardan yorumlar alalım yama ile ilgili
noregister Orjinal Mesajı Yazan: fevzi Peki Necromancer sen buldun mu yetkili şu exe olayını sormak için? abi daemon toolsu kullan..en azından cıkana kadar
~who~cares~ arkadaşlar daemon yükledim.emulations dan all option on yaptım.diğer ayarları nasıl yapacağım,uğraştım ama sonuca ulaşamadım.ayrıntılı anlatabilirmisiniz.teşekkürler.
noregister abi daha kolayı var programı acınca altta simge oluyo sag altta..sora onu sag tus tıkla ve alttakını sec..daha sora ındırdıın mını ımaje dosyasını bul ve yukle sanırım mds uzantılı olanıydı
ChampManiac Sze v5.0.3 yamasını sıp die yapabileceginiz yeri solerim ama özelden msj atın isteyen varsa !
NecromanceR Arkadaşlar son kez söylüyorum. Crack yada deamon tool muhabbbetleri yeter. Hiç bir hız farkları falanda yok. Bundan sonra sadece yama hakkında konuşalım
LeftEyeNine Deneyip görmek yerine burda o kadar şeyi anlatmışken üsteleye üsteleye Yaşar Nuri hoca'ya sorulan sorulara taş çıkartacak şeyleri sormayalım artık arkadaşlar. Anlattığım üzere bu kadar bahsi bile yasal değil, daha da zor durumda bırakmayalım site sahiplerini.. Oynamak için alternatifleriniz açık ve seçik.. Aklınıza takılan şeyler için bütün interneti kurcalamayı deneyin bence artık..