Slamdunker Fazla gosteriş sevmediğimden sunu söyluyorum siyah nike ayakkabı nike logosuyla karizmatik oluyo.ve kola the answer dirseklik(Beyaz)
azx bence lebron 2 al gri olanı çok rahat ve dehşet bi ayakkabı (bende olduğundan söylemiyom) :hihi: :cokkomik:
foreverkg shox'tan şaşma derim özellikle de jump off maynaq bişi üstelik ön tarafında da hava tabanı war